Küçük İşletmeler İçin Etkili İçerik Pazarlama

Etkili içerik pazarlama stratejisi, bu dijital çağda müşterilerinizle bağlant kurmak için en güçlü araçlardan biri halini almıştır. Gelen ziyaretçileri, web sitenize daha fazla kitle çekebilmek için arama motoru ve sosyal medya hizmetlerini bir araya getirir. En iyi kurumsal markalar, küresel bir aşamada yürütülerek ve düzenli bir strateji planı sağlayan dijital pazarlama ajanslarına güvenmektedirler.

Birçok içerik pazarlama şirketi, markaların kullanıcıların/ziyaretçilerin güvenini kazanlarına yardımcı olmak için yeni nesil pazarlama stratejileri geliştirirler. Bu nedenler %85’den fazla, dijital pazarlama uzmanı, 2019 yılında işletme sahiplerine satış ve büyümeyi arttırmaya yardımcı olacak bazı stratejik pazarlama tavsiyelerinde bulunurlar.

Küçük İşletmeler İçin Etkili İçerik Pazarlama

Küçük İşletmeler İçin Etkili İçerik Pazarlama

 

Neden İçerik Pazarlama Stratejisi

  • Daha az maliyetle, daha fazla müşteriye ulaşma
  • Marka bilinirliğini arttırma
  • Web sitenize organik trafik çekme

İçerik pazarlaması, görünürlüğünüzü arttırmak ve uzmanlığınızı göstermek için düzenli ve tutarlı odaklanmış içerik sunulmasını gerektiren bir süreçtir. Yararlı sonuçlar elde etmek için hedefinizi, araştırmalarınızı, taktiklerinizi ve uzmanlığınızı  koymanız gereken bazı noktalar bulunmaktadır. Gelin hep birlikte bunlar neymiş öğrenelim.

  • Özgün Bir Marka Hikâyesi Oluşturun

Ürün ve hizmetleriniz hakkında müşteri ilgi alanlarınızı, ihtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi sunabileceğiniz içerikler oluşturmalısınız. Potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmanıza yardımcı olan içerik pazarlama stratejisinin en önemli parçalarından bir tanesidir.

Bir marka hikâyesi;  şirketinizin varlığını, ürün tanıtımını, marka adlarını, unvanları ve sloganları tanımlayan gerçek ve doğru bilgiler oluşturmanız çok önemlidir.

Bu oluşuma başlamadan önce resmi kurallarınız yoksa ve markanız hakkında oluşturduğunuz bir hikâyeniz yoksa başlamak için benzer markaları araştırınız. Bu markalardan aldığınız bilgiler doğrultusunda kendi markanız için özgün içerikler oluşturunuz.

  • Marka Bilinirliği Oluşturmak

Pazarlama içeriği yoluyla ürününüzün özelliklerini ve faydalarını vurgulayarak ve sosyal medya ve de web sitelerinde tanıtarak marka bilinirliğinizi oluşturun.

Web sitenize ve bloğunuza yeni içerikler yazmak, videolar hazırlamak, animasyonlar yapmak vb  oluşumlar, organik trafik almanın ve web sitenize ziyaretçi çekmenin en etkili yollarının başında gelmektedir.

  • Etkili İçerik Pazarlama Formülleri

Öncelikle içerik oluştururken, yazılacak konuyu  ve başarılı bir dönüşüm sağlamak için bilinmesi gereken ilk kurallar arasında yer almaktadır. İçerik pazarlama biçimleri, her aşamada müşteri sorunlarını ayrıntılı bilgilerle çözmek için kullanılan tüm içerikleri içermektedir.

Örneğin: Blog gönderileri, makaleler, video içerikler, haber bültenleri, e-kitaplar vb. hazırlayacağınız birçok bilgi size fayda sağlayacağını bilmeniz gerekmektedir.

  • Satış Performansınızı İzleyin

Sonuçları doğru kanallardan analiz etmeden, pazarlama stratejinizin etkili olup olmadığını bilemezsiniz. Çalıştığınız stratejinin uygun olup olmadığını göremezseniz, bu seferde boşa çabalamış olursunuz.

Web sitenizin trafiğini arttırmanın birçok farklı yöntemi bulunmaktadır. Bağlantılar, beğeniler, paylaşımlar, yorumlar, indirmeler ve birçok satış odaklı çeşitli içerik pazarlama metrikleri vardır.

Site içi ve site dışı stratejilerinizin doğru analizlerini, hedeflerini ve isteklerini kolayca belirleyebilir ve içerik pazarlama sonuçlarını görebilirsiniz. Böylelikle çabalarınızın faydasını en doğru şekilde alırsınız.

  • Ücretli İçerik Tanımı

Ücretli reklam platformları, içeriğinizin uygun gördüğünüz kitleye daha hızlı ve etkili ulaşmanıza yardımcı olacaktır. İşlerinizi hızlandırmak ve sektörünüzle ilgilenen kişileri işinizi tanıtmanıza yardımcı olacaktır.

İçeriklerinizi tanıtmak için kullanılan bazı sosyal medya platformları şöyledir.

  • Facebook, İnstagram ve Whatsapp
  • Google Adwords
  • LinkedIn
  • heyecan
  • E-Posta (Toplu Mail )

Sonuç

Pazarlama kavramı, müşteri odaklı ve doğru bir strateji türünden ibarettir. Dijital pazarlama, yaptığınız işlere odaklanmak yerine, müşterilerinizin içinde bulunduğu doğru pazarı bulmaya çalışır. Bunlar işletmenizin varlığına yardımcı olabilecek içerik pazarlama pazarlama stratejilerinden bazılarıdır.

Şu an da içerik pazarlama stratejisi konusunda yardıma ihtiyacınız olursa bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sadece hızlı sonuçlar almanıza yardımcı olmakla kalmayız, aynı zamanda dijital dünyada marka ve ürünlerinizi nispeten daha kısa sürede tanıtılmasında yardımcı oluruz. Facebook Sayfamız: https://www.facebook.com/seouzmani.web.tr/

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın